CATCH 137《理想主義團長的異世界團契重建》

估唔到宜家啲輕小說同動漫仲流行「異世界」和「穿越」呢類嘅題材,近幾年異世界及穿越題材嘅作品可以話多不勝數,故事離不開主角經常突然意外死亡,然後轉生到異世界冒險展開第二人生。雖然「異世界」和「穿越」變成了氾濫嘅題材,但係呢類作品都真係充滿娛樂性,加上透過睇呢類作品,讓人沉浸係異世界的當中,可以探討一個未知嘅世界,同時暫時忘卻真實世界嘅憂慮,確實容易使人愛不釋手嘅。

講開又講,我更估不到我竟然會有幸成為異世界穿越大軍嘅一份子。還好只係穿越,並冇轉生成為嬰孩需要重新長大,更冇轉生成史萊姆呢類非人種或怪物類,但點解有提供最重要嘅外掛(TдT)。我鐘意「異世界」和「穿越」題材嘅作品,唔等於本人鐘意成為當中的一份子,更重要係點解人哋穿越大多數會做救世主同冒險者,但係我穿越就係做學生團契嘅團長呢?仲要搞返好哩個學校嘅團契?


其實,我對於自己能夠成為團契團長呢件事,一直存有疑問。我相信其他團職同我一樣,都有相同嘅疑問。究竟點解會揀我做呢個咁重要嘅職位?係因為我信主嘅日子比較耐?係因為我出席團契活動次數最多?定係因為我唔懂得拒絕老師嘅邀請?總括而言,無論係穿越前後,我都係冇意識點解要咁選擇下,就已經應承做團職。

做團長遇到嘅各種問題,離唔開要負責策劃團契嘅各種活動,包括週會、查經班、校園佈道、祈禱會等,真係需要花好多時間同精力去籌備。我雖然係團長,但我本身只係一名中學生,同其他同學一樣,每日只有24小時,扣咗返學同夜晚休息嘅時間,每一日剩低大約8個鐘左右,仲未計要去嘅課外活動、溫測驗考試, 同完成數之不盡嘅功課要用嘅時間。要處理團契嘅職務,認真唔容易。搞個活動睇起嚟好簡單,但背後其實仲要花大量嘅時間心力,過程中又要承擔住好多責任同壓力。

再講,我都係第一次做團長,之前冇任何嘅經驗,亦冇專業嘅訓練。老師同其他團友都係知㗎,但係點解我一做咗團長之後,佢哋對我嘅期望瞬間提升幾個Level?會認為我可以即刻做到晒所有團長要做嘅嘢? 搞到我成為團契團長嘅過程,好似遊戲中嘅轉職儀式咁,加個銜頭就係團契團長。甚至乎仲可以開埋外掛,瞬間點滿團長職業嘅技能樹,兩秒獲得所有做團長嘅必備技能,全本聖經嘅內容,都可以瞬間掌握。

提到聖經知識我又開始頭痛啦, 平時聚會,特別係查經果陣,有啲團友會問啲比較難同刁鑽嘅問題。本身問問題係件好事嚟嘅,既可以促進團友之間嘅互動,又可以引發大家去思考。若果團友係小組討論中得到共識果陣都還好,但冇答案時,團友就會用充滿期望嘅眼光定睛喺我身上,期望我可以畀佢哋一個滿意嘅答覆。如果我識得點答,「幫得就幫」都冇咩問題,但問題係呢啲題目我大部分都唔知可以點答。一個團長成日俾人問問題唔係問題,但最慘係我都唔知點答好,搞到每次人人都望住我,但我就答唔到啲咩,好似咩都唔知咁。

我非常開心能夠同大家一齊討論信仰上嘅問題,但當大家遇到信仰上嘅疑問時,想從我口中得到一個標準答案時,請記得其實我只係同大家一樣,只係一名中學生。我遇到問題,同大家一樣都只係可以做一啲資料搜集,上網或睇一啲工具書搵答案,得到嘅答案應該同大家自己搵冇咩分別。如果問我只係因為覺得自己搵麻煩嘅話,應該直接搵宗教科老師,教會的傳道人或AI,相信佢哋一定會有比我更可靠嘅解答。

團長作為團隊嘅領袖,係需要獨立思考問題同作出最後嘅決策,有時候仲要獨自承擔壓力同責任,有孤單嘅感覺。另外我仲需要關注每一個團友嘅成長同發展,擔心佢哋會遇到嘅困難同問題,不時要協調團友之間嘅關係,幫助團友處理同解答問題,真係一日48個鐘都唔夠用。

點先可以成為一名合格嘅團契團長?又或者成為一名稱職嘅團職同領袖?其實有咩重要嘅條件呢?

撒母耳記有記載耶和華揀選大衞取代掃羅成為以色列嘅王時,耶和華咁同撒母耳先知講,「不要看他的外貌和他身材高大,我不揀選他。因為耶和華不像人看人,人是看外貌,耶和華是看內心。」(撒母耳記上16:7)。呢段經文除左提醒我,神係看重人嘅心靈同品格,所以我哋唔可以只係看重外表,而係要看重內心嘅培育同成長。比起聰明智慧,最重要係當事人有冇具備願意成為領袖嘅心態。經文亦都提醒我,上帝揀選人係建基於佢嘅計劃同旨意,我哋所信靠嘅上帝係全知全能嘅神,上帝嘅心思意念唔係我哋能夠預料,我哋作為基督徒只需要信靠佢,順服佢嘅帶領就可以。

確實我作為一名團長,可能搞活動、帶週會嘅能力並唔完美,聖經方面嘅知識亦唔充足,更未能夠處理團友嘅所有問題,但是我想去事奉嘅心並不比其他人差。為着整個團契嘅緣故,我願意為團友們付出時間同心力,主動關心同幫助佢哋,並且係有需要嘅時候支持佢哋,讓每一位團友都感受到溫暖同歸屬感,並且係信仰上互相學習、一同成長。呢啲事情都係我甘心樂意為上帝所做嘅。

難得穿越到異世界,難得上帝又再次揀選我,等我可以繼續做團長。呢一次我要為自己定立一個新嘅目標,挑戰自己,成為一個上帝所喜悅嘅僕人領袖。