CATCH 139 《為自己慶祝的六個時刻!》

前言

作為土生土長的九十後美貌與智慧都冇乜的香港麻甩系後生女,我最喜歡聽聽我們香港歌手的作品,例如林家謙「神奇的糊塗魔藥」,閒時睇下香港人onXmemes page,大熱天時開大冷氣大字型攤在地板上,忙完一天的工作就回家煮個Oppa辛辣麵配煎蛋腸仔,睡不著就在梳化呆坐,點著梨花味的融蠟燈。

不知道你在忙碌的校園、校隊、教會、家庭等生活中,有否留一個空間給自己,不僅是喘息,更是為自己慶祝的時刻?咩呀,又冇人生日,點解要慶祝?咩呀,邊個話要生日定大時大節先要慶祝!生活有很多小片段都值得我地慶祝!

「其實,生活很簡單,既然每一天都是人生的幾萬分之一,那就要過得特別而值得回憶,儀式感大概就是這麼一回事。用心對待看似平凡的小事,生活就是一個接著一個的節日!」—— 《儀式感》

《為自己慶祝的六個時刻!》

第一個:當你鬧鐘較7:30am,而當你朝早起身,發現只係7:35pm,今日比琴日同前日懶床時間都短左嘅話!

為自己慶祝的方法:買個好好味又好耐冇食嘅早餐!

日日返學都趕頭趕命,一聽到鬧鐘又要同張床搏鬥再搏鬥,由其夏天涼住冷氣,真係好難有動力起身返學!既然有一日係起到身,不如就買個早餐獎勵下自己,作為打開一天嘅生活嘅好開始!

第二個:完成左一日嘅功課,或者又碌過左一日嘅補習補課,TGIF!!!

為自己慶祝的方法:坐定定開套電影/Youtube片睇吓~ 

衝完一個禮拜嘅功課、測驗、補習,氣都抖唔切,難得係TGIF!!! 又或者係第日唔洗早出門返學嘅日子,不如今晚開套想追但又未有時間追嘅電影,又或者Youtube片睇吓啦!~ 唔洗太有意義,冇乜營養都得架。

第三個:喺最近好難嘅一樣野(學科/興趣/上堂冇訓教/冇亂買野/返學追到巴士etc)上有進步~ (任何進步幅度)

為自己慶祝的方法:獎勵下自己!買一張貼紙/靚靚卡仔/Quote卡貼喺你成日望到嘅地方!欣賞下努力進步咗嘅自己,又鼓勵自己繼續進步~!

第四個:為迎接新學年嘅開始,慶祝自己踏入新一個學年!

為自己慶祝的方法:每日最常用、最常出現嘅係咩?水樽?Schedule Book?文件夾?筆袋?試下將其中一樣你常用嘅野,換一個新嘅形象,買一個新又得、裝飾咗佢成一個新嘅style又得~ 幫自己適應又期待新一個學年呀!

第五個:最近一樣同人之間好困難嘅事情終於碌過咗!

為自己慶祝的方法:喺睡房或者客廳,或者日常生活裡面,加一樣你好鍾意嘅氣味嘅用品。沐浴露洗頭水、定係蠟燭或者香薰仔,又或者一啲小植物,有香味嘅書籤仔,咩類型嘅都得架~!喺自己身上面或者身處嘅空間裡面帶有自己鍾意嘅氣味,閒時坐低聞下,都會令自己舒服啲,平安啲㗎!

第六個:「戰勝」左一樣你好抗拒、好驚嘅「敵人」!「敵人」範圍包括:昆蟲仔、夏天做運動、好唔鍾意做嘅數學功課、好少睇嘅長文書、內向人要去群體活動、病左要食好難食嘅藥、心裡好難突破嘅掙扎,等等…..

為自己慶祝的方法:約朋友一齊去食一間bookmark左好耐嘅餐廳!好好享受同朋友相聚嘅時間,同佢地分享下你點樣「戰勝敵人」,畀佢地都讚下你!再一齊慢慢好好品嚐枱面上嘅美食~

我地每日嘅人生都發生緊大大小小嘅事,唔一定要係好大好勁嘅嘢先值得慶祝,其實一啲好細微嘅突破同埋完成,都係我地努力過嘅時刻。有時每日生活節奏太快,我地都忘記左好好回顧並且欣賞下做咗咁多嘢嘅自己!既然努力過,嘗試過,就好值得好好欣賞同埋接待自己,錫下擁抱下呢個自己!一齊試下為自己慶祝啦!

最後,送上一首林家謙的「神奇的糊塗魔藥」給大家,希望大家都能夠「在煩亂之中找到氧氣」,「當一個幸福的 傻更更的你」。

「在煩亂之中找找氧氣    失意能否不提起
糊塗地闖天地    不想要三幅被
只想要隨便的    隨心的    結尾
忙著為明日打算    怎知道只得忙亂
忙著看手錶    竟不知分秒停轉
傻著笑提問「點算~」    或過錯不需要點算
耗損的可能是分寸
去吧    毋用計長短
忘掉有幾多虧欠    只想有些歡笑嘴臉
名和利都不需刻意盤點
常爲無聊事打算    或會算出一片青天
隨便    走得笨~拙一點
去吧    毋用計條件
無視道與理    是與非非   繼續往天飛   再去遁地 
在煩亂之中找到氧氣   擺~著烏龍燃起
糊塗地闖天地    不需要三幅被
都可以迷著路行棋
無視道與理    是與非非   盼待往天飛   卻要撞地
在忙亂之中找到勇氣   一片塵埃中起飛
「糊塗地闖天地」   只不過三幅被
只需要隨心編    隨手寫    結尾
當一個幸福的    傻更更的你」

————「神奇的糊塗魔藥」