Catch 132《2021 IS-Camp《完我企画》一個有始無終嘅營會》

(利申:三日無兩夜,其實叫企画貼題過營會…)

今年主題【完我】 n:\ “完整嘅我” v:\“嘗試砌返果個完整嘅自己”

唔知近排你有沒以下「徵狀」:

1. 以為自己已經習慣了新常態,問心原來唔係…

2. 睇唔到遠嘢(講緊未來呀)

3. 嚴重缺乏動力和熱情(咩都無乜興趣)

4. 有D唔妥,但又唔知有咩唔妥

如果有以上共嗚,可能你都需要一個《完我企画》!

(不過,你玩我咩,你個Camp 都完咗啦~)

無搞錯,係完咗,不過個企画既其實自己都可以跟住做wor!

首先,寫下屬於「你」的「完我」定義:(你認為一個人咩時候是最完整、完全)

_____________________________________________________________________________________________________________________

CP 1 :停一停、諗一諗、寫下三件事

1)一樣你鍾意嘅嘢

2)這一刻最想追求嘅目標/理想/夢想

3)你想/願意為哩個社會做啲咩?

 (係個Camp 裏面,我哋將哩啲答案放曬入啲扭蛋度,然後一班人要搵返自己果個扭蛋,當中仲會Mix 埋啲現實處境:中咗Covid、入錯科、瘋狂打機等)

CP 2 :去搵一樣最能夠令你投入到「忘我」嘅事做,最好係一啲一路都想試,但又從來扚唔起心肝去試嘅「新事」。記錄自己在過程中最有共嗚嘅感覺。

(可以是活動/遊戲/地方/表演etc)

CP 3 :慢讀馬太福音19章16-22章 ,諗下耶穌眼中嘅「完全人」同你心目中嘅「完全人」有咩唔同?

CP 4 :去参與一次社區服待,事後記錄一份最扎心嘅畫面。

___________________________________________________________________________________________________________________

如果你做晒以上4個Check Point,你對「完我」嘅理解同感受應該會開始有啲唔同。其實無論企画或者營會都無為「完我」提供一個標準答案,最後嘅晚會,枝咪交咗比每一個參加者,各人想搵返嘅嘢都唔同,有勇氣、初心、純真、笑容、呼召、朋友、熱情⋯⋯不能盡錄。

比起一個答案,我哋反而希望刺激大家得著一份重新出發的動力與方向。

如果真係要有一個訊息:

「朋友,坐喺度,閂埋房門係永遠唔會找到完我㗎。」

喺破碎嘅當下,耶穌呼召我哋同社會,同身邊既人,同當下環境、同祂自己再一次連結,我哋或許會有意外嘅收獲。